دانلود بازی و برنامه برای PC

۵ مطلب توسط «محسن حاجی زاده» ثبت شده است

دانلود Ghost Recon: Wildlands برای PC

ازی Ghost Recon: Wildlands در یک کشور محصور واقع در آمریکای جنوبی به نام بولیوی جریان خواهد داشت؛ جایی‌که تعدادی کارتل مواد مخدر مهاجرت کرده‌اند و با فعالیت‌های ضدقانونی‌شان تمام آن کشور را در دست خود گرفته‌اند. این بار جریان بر سر این نیست که تعدادی دلال مواد مخدر در جنگل‌هایی پنهان شده‌اند یا یک موضوع فساد‌آمیز کوچک به‌وجود آمده، بلکه جریان درباره‌ی جدال گروه «اشباح» — که در نقش‌شان هستیم — با کارتل «سانتا بلانکا» (Santa Blanca) است؛ یعنی مبارزه با بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های کوکائین در جهان. پرسش اینجاست که چرا سازندگان، کشور بولیوی را به‌عنوان مقصد جدید بازی انتخاب کرده‌اند؟ باتلر پاسخ می‌دهد: «برگ کوکا هسته‌ی فرهنگی آن کشور است. شما می‌توانید در همه‌جا آن برگ‌های کوکا را [در بولیوی] پیدا کنید. مردم از آن به‌عنوان داروهای گیاهی یا نوشیدنی‌های انرژی‌زا و بسیاری چیزهای دیگر استفاده می‌کنند. البته با توجه به سریال «برکینگ بد» فهمیدیم که این‌جور چیزها هم به‌راحتی می‌توانند تبدیل به کوکائین شوند.»

Tom Clancys Ghost Recon Wildlands  Full Unlocked GOLD EDITION PC-DLHA

|آپدیت جدید بازی Update 5: Tier 1 and Patch اضافه شد|

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن حاجی زاده

دانلود Sniper: Ghost Warrior 3 برای PC

قرار است تا Sniper: Ghost Warrior 3 در زمینه داستان دست به یک انقلاب در این سری بزند و حرف‌‎های زیادی برای گفتن داشته باشد. در اولین گام، آن‌ها به سراغ شخصیتی جدید رفته‌اند تا داستانی نو را روایت کنند. این قهرمان جدید جاناتان نورث (Jonathan North) نام دارد، یک فرمانده سابق نیروی دریایی که با وجود بازنشسته بودن، برای بر عهده گرفتن ماموریتی خطیر دوباره فرا خوانده می‌شود. او که گویی از گذشته‌اش خاطرات بسیار تلخی دارد، به هیچ وجه دوست ندارد تا دوباره دست به اسلحه بزند و ماشه‌اش را بکشد، اما، مجبور است که این ماموریت را قبول کند. حال این که چرا قبول می‌کند تا این ماموریت را انجام دهد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بازی در دنیایی رقم می‌خورد که آتش سوزان جنگ در حال زبانه کشیدن به هر سویی است و مبدا این آتش لعنتی هم کشور گرجستان است. گرجستان از طرفی درگیر یک جنگ داخلی سهمگین است و از طرف دیگر، مجبور است با کشورهای همسایه‌اش نیز دست به نبردی خونین ببرد. این که چرا گرجستان درگیر یک جنگ داخلی است و چرا مجبور است با کشورهای دیگر بجنگد همچون انگیزه‌های نورث برای بر عهده گرفتن ماموریت‌اش، هنوز مشخص نشده است.

Sniper Ghost Warrior 3 Season Pass Edition Full Unlocked PC-DLHA + BALDMAN Crack

|آپدیت v1.3 به همراه کرک Sniper.Ghost.Warrior3.v1.3.Crack.V3.by.BALDMAN اضافه شد|

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن حاجی زاده

دانلود Call of Duty: Modern Warfare برای PC

ازی جنگاوری نوین ۲ (به انگلیسی: Call of Duty: Modern Warfare 2) یک بازی تیراندازی اول شخص از سری بازی‌های ندای وظیفه است که توسط شرکت اینفینیتی وارد ساخته شده و توسط شرکت اکتیویژن برای پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ویندوز منتشر شده‌است. این بازی بطور رسمی در ۱۱ فوریه ۲۰۰۹ معرفی، و در ۱۰ نوامبر ۲۰۰۹ بصورت جهانی منتشر شد. جنگاوری نوین ۲ ششمین بازی از سری بازی‌های ندای وظیفه و ادامهٔ بازی جنگاوری نوین ۱ (کال اف دیوتی ۴) و در امتداد همان خط داستان که در جنگاوری نوین ۳ به پایان میرسد. جنگاوری نوین ۲ توانسته‌است نقدهای مثبتی را از وبگاه‌های بازی مختلف دریافت کند، امتیاز موفق ۹۴٪ را از متاکریتیک دریافت کرده، همچنین در ۲۴ ساعت اول انتشارش، حدود ۴.۷ میلیون نسخه کپی فروش جهانی داشته‌است. داستان بازی به شیوه‌ای کاملاً سینمایی ساخته شده‌است و دقیقاً بعد از پایان جنگاوری نوین آغاز می‌شود. با وجود تلاش‌های تفنگداران دریایی آمریکا و نیروهای اس.اِی.اس (یگان ویژه ی هوایی انگلستان)، چندملیتی‌های افراطی در روسیه به رأس کار می‌آیند و زاخائف را به عنوان قهرمان ملی روسیه معرفی می‌کنند. در ضمن ولادیمیر ماکاروف، که یکی از افراد نزدیک به زاخائف و از تشکیل دهندگان حزب وی بوده است، اقدام به آغاز یک نبرد با اروپا و اعمال تروریستی فراوان می‌کند.

Call of Duty Modern Warfare 2 + 2 DLC PC-FitGirl

|به همراه پک کامل نقشه های غیررسمی بازی + کلاینت iw4x-v0.4.2 جهت بازی آنلاین|


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن حاجی زاده

دانلود بازی Sniper Elite V2 Complete برای PC

بازی Sniper Elite V2 Complete در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو Rebellion طراحی و منتشر شده است. نسخه Complete بازی Sniper Elite V2 شامل تمامی DLCها و آپدیت های منتشر شده برای این بازی می باشد که می توانید بدون دانلود نسخه های قبلی، این بازی را به صورت مستقل انجام داده و از آن لذت ببرید همچنین لازم به ذکر است که این بازی به آخرین ورژن (۱٫۱۳) بروزرسانی شده است. بازی Sniper Elite V2 در ادامه‌ی نسخه یک این بازی ساخته شده است. این بازی برای اولین بازی در سال ۲۰۰۵ روانه ی دنیای گیم شد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی مرتبط با جنگ جهانی دوم است. گیم پلی بازی همانند سایر بازی های تیراندازی مثل COD نیست، در این بازی می بایست با مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت اقدام کنید تا شناسایی نشوید. شاید در اولین نگاه، کار صبر و مخفی شدن، سخت و کسل کننده به نظر برسد ولی با محیط های زیبای این بازی، این کار لذت بخش خواهد بود. بازی در برلین در حال جریان است جایی که نبرد آلمان و روسیه به حد نهایی خود رسیده است. با استفاده از یک مینی نقشه، می توانید مکان دقیق دشمنان خود را مشاهده کنید تا برای یافتن یک مکان ایده آل برای مخفی شدن اقدام کنید. تمام پارامترها نظیر فاصله، راه دید، قسمت نشانه گیری شده، اسلحه و… در موفقیت شما دخیل هستند. این بازی برای سه پلتفرم PC ، PS3 و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است.

Sniper Elite V2 Complete PC-PLAZA


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن حاجی زاده

دانلود بازی Stronghold HD Enhanced Edition برای PC

بازی Stronghold HD Enhanced Edition در سبک استراتژیک و شبیه سازی می باشد که توسط استودیو FireFly Studios طراحی و منتشر شده است. به تازگی نسخه ای جدید تحت عنوان Enhanced Edition برای بازی جذاب و پرطرفدار Stronghold HD عرضه شده که به آخرین آپدیت ها بروزرسانی شده است و شامل نقشه ها، مراحل و قابلیت های جدید می باشد. در این نسخه باید خود را برای سناریوها و نبردهای جدید و هیجان انگیز دیگری آماده کنید زیرا دشمنان در انتظار شما هستند و نباید حتی یک لحظه هم درنگ کنید. تصمیم گیری از میان صدها گزینه ای که در مقابل شما قرار دارند یکی یا حتی می توان گفت مهمترین امر این بازی به شمار می آید به گونه ای که اگر در لشکرکشی یا دفاع از قلعه تصمیم اشتباهی بگیرید با مجازات سختی روبرو خواهید شد که ممکن است به نابودی شما منجر شود. همانطور که ذکر شد این نسخه شامل آخرین بروزرسانی می باشد که این امر امکان اجرای بازی را برروی سیستم های جدید فراهم کرده است بنابراین طرفداران بازی های استراتژیک می توانند این بازی فوق العاده زیبا را تجربه کنند.

Stronghold HD Enhanced Edition PC-TiNYiSO



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن حاجی زاده